
امسال نوری رو می بینم که دوست دارم مدام باهام باشه و امید بخش و گرمابخشم...
دوسش دارم و باهاش در آرامشم حتی امروز که عاشوراست!
احساس می کنم عاشورای امسال متفاوتم یعنی مدت هاست که حس می کنم دارم تغییر می کنم اما امیدوارم که به سمت کمال و پیروزی و قدرت باشه... امیدوارم به سمت حق باشه و لاغیر...
خدایا کمکم کن! آمین.


شش ستاره...
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56