ماه مبارک رمضان بهترین ماهه و انگار از اول این ماه در ضیافتی بزرگم! در جشنی بزرگم و تمام عباداتی که کردم مائده های این جشن بودند و وقتی تلاوت قرآن رو می شنیدم تشنه ای بودم که آیه به آیه اش رو مثل آب می نوشیدم!
و حالم خوب می شد! خیلی خوب می شد و میشه!
من گاهی اوقات دلم می گرفت اما از اول این ماه حتی یکبار هم دلم نگرفت و دائم لبخند به لب داشتم و در دلم شادان و خندان و راضی و البته ثروتمند!!!
و تا این شب که با فرشته ام در آسمان ها بودم و اون از من با برکاتی که داشت پذیرایی کرد و محفل گرم و زیبا و لذت بخشی داشتیم باهم...
خدایا این لذات، این احوالات خوب، این لحظات عالی رو بر من پایدار کن و کمکم کن همواره در راه پاکی و راستی و سلامت و در راه تو قدم بردارم و هدایتم کن در هر لحظه هدایتم کن تا زیانکار نباشم.
الهی آمین.

ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46