شاهد

خرید بک لینک
نمی دونم چی بنویسم! اینقدر تو این 40 روز اخیر اتفاقات زیادی افتاد! رنگارنگ! که نمی دونم و در بهت و تعجب می رم که اصلا چی به چیه؟!

اتفاقات با مریضی مادربزرگم شروع شد و حالا که فوت کرده هنوز ادامه داره.

اتفاقات خوب و بد. اصلا نمی دونم خوبن یا بد! اما اطمینان دارم چون تمام این ها دست خداست و حکمت اوست همش خوبه و درسته! درست درست! سر جای خودش! جایی که باید باشه!

به قول حافظ :

"گر رنج پیشت آید و گر راحت ای حکیم نسبت مکن بغیر که این ها خدا کند"

سنگ نوشته مزار ژان والژان، شخصیت اصلی رمان بینوایان ویکتور هوگو به دلم می شینه :

"حادثه به سادگی و بخودی خود در رسید، همچون شب که چون روز برود در می رسد..."

نمی دونم! گاهی اوقات به این نتیجه می رسم که من فقط یک "شاهدم"!

کسی که آفریده شده تا با چشمان حقیقی اش، جریانات و حقیقت ها رو ببینه و فقط ببینه!

خدایا کمکم کن. در لحظاتی ام که بیشتر از هر وقت دیگه ای بهت احتیاج دارم. کمکم کن! کمکم کن!

تمام امیدم به عفو و رحمت توست و با این اطمینان در آرامشم! در آرامش...

شش ستاره...

ما را در سایت شش ستاره دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:37

صفحه بندی