
هرموقع به شدت ناراحت شدم، امام رضا (ع) اومد پیشم...
دوستت دارم...
"السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا"

نوشته شده در چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 22:45 توسط پروین| |
شش ستاره...
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 3:46