یادته کیک P برام سفارش دادی؟!اون روز تولدمو هیچ وقت از یاد نمی برم!
خدابیامرزتت. مرسی به خاطر همه چیز... مرسی.
نوشته شده در شنبه هفدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 8:39 توسط پروین| |
شش ستاره...
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: دوستت,دارم, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:04