اینکه چرا بعضی آدمای خیلی خیلی خوب باید اینقدر اذیت بشن تو این دنیا؟! اینکه حکمت خیلی چیزا تو زندگی چیه؟!
خیلی سخته که ندونی به چه جرمی اذیت میشی؟! البته من ناسپاس نیستم همیشه همیشه به خاطر تمام نعماتی که بهمون دادی شکرت کردم اما خب من آدمم و گاهی برام این سوال ها پیش میان و ای کاش جوابشونو می دونستم اون وقت راحت تر تحمل می کردم.
البته گذشت زمان خیلی از جواب ها رو بهت میده ولی طی چند دهه زندگی، سوال های زیادی برام هست که هنوز جوابشونو نمی دونم! اینکه چرا؟! چرا؟!
از بچگی اینو می گفتم! ... چرا؟!
دلمو به اون روز خوش می کنم که حقیقت رو تمام و کمال ببینم!
تا اون روز بهم صبر بده و کمکمون کن که سخت محتاجیم.
آمین.
نوشته شده در شنبه هفدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 23:18 توسط پروین| |
شش ستاره...