و دیروز بعد از سال ها 27 کیلومتر کوهپیمایی و کوهنوردی!!!عالی بود!
خدایا شکرت که تونستم... شکر.
نوشته شده در شنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۶ساعت 14:6 توسط پروین| |
شش ستاره...
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: پیمایی,کوهنوردی, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:04