فوق العاده بود!
من و طبیعت و باران و خدا...
خدایا شکرت.. شکر.
نوشته شده در جمعه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 22:44 توسط پروین| |
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 23:36