بوته یاس من

خرید بک لینک
امروز برای یک بار دیگه دلم شکست.. بدجور...

بوته یاسی رو که یک عمر باهاش تو تنهایی هام حرف می زدم و از برگ برگش و شاخه شاخه اش، از سبزی اش، از وقارش، از گل هاش، از عطر گل هاش، از طراوت و تازگی اش و ... از همه چیزش خاطره داشتم از بیخ کندنش!

و من به شدت دلم شکست و با اندوه تمام اشک ریختم.

خداحافظ بوته یاس من. ممنون که تو تنهایی هام باهام بودی و ازت ممنونم.

چقدر از آرزوهام بهت می گفتم.

امیدوارم که به آرزوهام برسم و تو خوشحال بشی.

خداحافظ ببخش که نبودم. ببخش منو.

شش ستاره...

ما را در سایت شش ستاره دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 18:22

صفحه بندی