و اینچنین است که خداوند آیه های قرآن را نازل می کند

خرید بک لینک
بسم ا... الرحمن الرحیم. قل اعوذ برب الناس. ملک الناس. اله الناس. من شر الوسواس الخناس. الذی یوسوس فی صدور الناس. من الجنه و الناس.

بسم ا... الرحمن الرحیم. قل اعوذ برب الفلق. من شر ما خلق. و من شر قاسق اذا وقب. و من شر نفاثات فی العقد. و من شر حاسد اذا حسد.

بله و من تمام این موارد ذکرشده رو احساس کردم و به زیان هاش هم پی بردم. اینکه در زندگی باید خیلی ها رو نبینی، خیلی ها رو فراموش کنی تا در امان باشی البته ابنا همون کسایی هستن که قبل از اینکه بخوای فراموششون کنی باعث رشدت شدن.

بله انسان در این دنیا الکی رشد نمی کنه. باید درد و رنج رو حس کنه.

جالب اینجاست که من در زندگی 0 و 1 بودم. مثلا وقتی که یک نفر عاشقم می شد همه عاشقم می شدن یا وقتی تنفر یک نفر رو می دیدم انگار که همه ...

نمی دونم شایدم اشتباه می کنم. اما یک روز یکی از دوستام یک شعری از قیصر امین پور در این مورد بهم داد :

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

گاهی بساط عیش خودش جور می شود

گاهی دگر، تهیه بدستور می شود

گه جور می شود خود آن بی مقدمه

گه با دو صد مقدمه ناجور می شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت باتویار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود…

گاهی برای خنده دلم تنگ می شود

گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود

گاهی تمام آبی این آسمان ما

یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

گاهی نفس به تیزی شمشیرمی شود

ازهرچه زندگیست دلت سیرمی شود

گویی به خواب بود جوانی مان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم کجایی چه می کنی

بی عشق سرمکن که دلت پیرمی شود

و حالا هر ازچندگاهی اینو حس می کنم.

خدایا در تمام این پیچ و خم ها و فراز و نشیب ها پشتیبانم باش و کمکم کن و قدرتمند.

البته مرسی که همواره با من همین طور بودی.

به جز تو هیچ کسی رو ندارم.

عاشقتم...

شش ستاره...

ما را در سایت شش ستاره دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 18:45

صفحه بندی