کسی نمی تونه اونو ازت بگیره یا برات برنامه ریزی کنه فقط مال توست و بس!
امروز گویی دوباره متولد شدم و زندگی بهم لبخد زد و گویی نشونم داد که من متعلق به تو و تو متعلق به من و تو مال خودتی و ازت جز شادی و ذات خودت طلبی نیست.
پس شاد باش پس خودت باش و من هم همراهت هستم.
البته این حس بعد از نماز ظهر بهم دست داد و اینم نشون دهنده اینکه فقط خداست که برات مهمه و مهم اینکه اون همه جا باتوست و تنها اونه که کمکت می کنه و زندگی تو رو درست می کنه و تو رو هدایت می کنه به اون جایی که باید!
خدایا عاشقتم ...عاشقتم و عاشقتم.
خدایا شکر.

ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: و زندگی ادامه دارد,و زندگی همچنان ادامه دارد, نویسنده: بازدید: 33