واقعا که چقدر زیباست که شاید به قول اخوان "پادشاه فصل ها پاییز"...
تو این چند روز که کاملا بوی پاییز احساس میشه انگار که باهام حرف می زنه و میگه "این منم مهمون ناخونده شما پاییز. من 3 ماه مهمونتونمو باهاتون با احساساتتون تا بی کران ها همراه میشم"
و من با آغوش باز و با لبخندی سرشاز از امید و مهربانی بهش خوش آمد می گم و همانند برگ ها رقصان باهاش همراه می شم و هماهنگ.




ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34