خوشحال نیستم...
بهم می گن زندگیتو عوض کن خب آخه من می خوام بدونم بعد از اینکه به تمام ایده آل هایی که می گن رسیدیم بعدش لذت هایی مثل سادگی، دوست و عشق و ... اینا چی می شن؟!
مگه نه اینکه باید باکسانی که دوستشون داریم شاد باشیم و همراه. پس شادی، شادی چی میشه؟!
تمام تفریحات و لذات انسان چی میشه؟!
خدایا خودت راه درستو نشونم بده...
ببینیم حافظ چی میگه!

شش ستاره...
ما را در سایت شش ستاره دنبال میکنید
برچسب: دمق شدن, نویسنده: بازدید: 53