
بسم ا... الرحمن الرحیم. قل اعوذ برب الناس. ملک الناس. اله الناس. من شر الوسواس الخناس. الذی یوسوس فی صدور الناس. من الجنه و الناس. بسم ا... الرحمن الرحیم. قل اعوذ برب الفلق. من شر ما خلق. و من شر قاسق اذا وقب. و من شر نفاثات فی العقد. و من شر حاسد اذا حسد. بله و من تمام این موارد ذکرشده رو احساس کردم و به زیان هاش هم پی بردم. اینکه در زندگی باید خیلی ها رو نبینی، خیلی ها رو فراموش کنی تا در امان باشی البته ابنا همون کسایی هستن که قبل از اینکه بخوای فراموششون کنی باعث رشدت شدن. بله انسان در این د...
ادامه مطلب
تنها خدا برای انسان می ماند و بس. و تنها خدا برای انسان کافی است....
ادامه مطلب
دلم گرفته......
ادامه مطلب