و امروز 12 کیلومتر پیمایش در کوهستان...و خوردن پاچین های داغ آتیشی تو هوای سرد خیلی چسبید و لذت بخش بود.امروز عالی بود.خدایا شکرت. نوشته شده در جمعه ششم بهمن ۱۳۹۶ساعت 19:41 توسط پروین| |Let's block ads! بخوانید...